MusicCorner

Sunday 4 September 2011

:)

assalammualaikum...
dh berhabuk dah blog aku ni... siap ad sawang kat atas 2 lagi...haha...
jap3 , aku baru perasan , selama ni blog aku asek sedih3 je.. aduyai... yela , mybe sebab blog ni jela tmpat aku luahkan segala2nya.. nak cakap pada parents aku , dorang pon  ada kerjaya  masing3 . so kat sini jela..
aku xnak cakap kat kawan2 aku sebab aku  xnak dorang thu aku ad masalahh..
nway , puasa n raya baru je meninggalkan kita n alhamdulillah aku masih lagi bernafas utk berpuasa n beraya dgn fmily aku ... haha... cuma walaupun raya thun ni mcm kurang ckit.. tp jadilah kan..
n hasrat aku nak bli kamera 2 terbantut lagi... xpe3.. insya allah ada rezeki nnt aku akan dpatkan jgk.. :)

urm , esok dh start kelass sperti biasa . rasa malassssssss sgt nak pg..
tp kena la pg jgk... rndu nak tgk membe3 aku n kakak aku 2...
xlama lagi nak final dh.. tp aku stdy pun main3 je.. apa nak jaddi la kan...
kebetulan sebelom raya hary 2 , aku dpaat surat plkn..
aku kena melaporkan diri  dkat stadium 10/9 ni..
aku dpat kem kat gnung semanggol . dkat je kan??
tp aku terpaksa mngguhkan , sebab aku tgh belajar skunk ni . haish.. sayang.. lau x boleh aku pg n tnggalkan segala kenangan aku yg xnak ingt ..


adakah aku x boleh hdup lama ???
biarlah dulu... aku kena tlis wasiat utk setiap seorang pada korang.. :)
salam...

No comments:

Post a Comment