MusicCorner

Saturday 25 June 2011

Chapter 3



salam..
lama x update blog ni kan . xda masa la . bnyk sgt keje . tdor memanjang . adatlah manusia kan . so punca aku tlis kali ni ada bnyk sbb . first of all aku nak cakap pasal bebudak kelass ak , so post ni act sambungan post yang dulu..haha... fyi , kelass aku skunk ada 23 orang.. aku ulang 23ORANG...dary 7 orang , bleyy trus jadi 23... macam apa jer... aku tulis bloog ni pun sebab bestie aku si KECHICK yang suh aku tulis.. dia peminat no 1 aku .. haha. dia ingt ask pnyer blog ni mcm komik manga. dia ni jgk pencipta ayat yang gempaq. ayat dia yg terbaru dan agak annoying (bg aku x)... dalam dunia ni kan ada 2 jenis manusia...n bla3.........
lps 2 kan ada la insan yang bernama TY ni suh aku tlis pasal dia dalam blog aku...
dia ni dary kamunting gak. sama mcm kechick la kan.. so mmg kadang3 dorang bersatu mengenakan aku...
tp xpe.. so dia ni mcm agak manja orangnyer..suka kata aku marah dia, sedangkan aku x mrh pun , suara je kuat . and dia ni mmg suka kucing . dia ni suka jgk buat "meowwwwww"n "awooooooooooooo" . dia ni jgk ada tagline iaitu OK BYE , OK FINE... so at least now korang tahu kan dalm kelas aku mcm3 jenis orang ada.... n aku admit mmg blog aku boring....  ADA AKU KISAH ???
and budak DBS PART 1 kena choral speaking la plak... aduh......ok bye

now we move on kepada agenda seterusnyer... hary ni kan , aku pg ke stadium sbb emeer kata ada pertandingan band.. tp lain jdnyer... yang ada cuma sekolah acs n mgs.. pheewit..aahhhaa...
tp x pelah , alang3 dah kat sana tgk jela kan... so masa mgs wat perfomance 2 mmg gempaq gak la walaupun x buat formasi tp dorang main lagu yang bes... I WANT NOBODY3 BUT U...AHAH...
lpas 2 masa band plak buat perfomance mmg gempaq la kan... siap menyanyi lagii (credit 2 abg shakir n emeer) ... n be4 bdak3 acs ni adala ckit drumline battle dgn mgs... utk suka3 je k...



pncyer bila salah seorang dary bdak mgs ni tiru bnyi drum yang c daniel ni main..haha
tp sekadar suka2 je pun... so anak buah aku pun xda kasi chance... main lagu mcm3.. mgs pun lawan n dowang main lagu jaiho <3 , and aku admit mgs much better than us .. but watchout u girls.... ACS MILITARY BAND is on our way... soon we will meet again.. anyway best of luck 2 my juniors..keep it up... ni ada kenangan ckit.....
credit to (mgs brassband coz being so sporting n wish u all the best.....)


No comments:

Post a Comment