MusicCorner

Monday 1 August 2011

BREAK

wau , its a first day of fasting.. erghh , really exhausted la beb . but its a compulsory to fasting because it is a main thing that islam want us to do. the point of fasting is , to remember how the poor people live without food...
so at least we feel a bit what they  feel..                                 9
ok stop...
ni nak citer wey, aku cium tanah lagi..harem..
ada ke patut cakap aku yg salah.. ko xnmpk ke aku bg signal...
kaki aku wey... nasib ley terawih... kenapa mcm ni wey.. 
haish.. nasib3...

aku ad bnyk bnda nak cakap kat dia , tp aku terpaksa rngkaskan cmni je..
i x penah marah kat u ,i  x penah dendam kat u... mngkn bukan takdir kita nak jadi kawan...

maafkan i sebab
1. x pandai jaga haty u
2. x penah nak paham u
3. xda dkt dgn u masa u susah
4. selalu skitkan kaki u    <3
5. paksa u trima i
6. selalu kongkong u n larang u

TERIMA KASIH ;
1. sebab selalu lepak dgn i
2. sebab selalu dgr masalah i
3. sebab selalu paham i
4. sebab bagi i lepak umah u
5. sebab amek berat pasai i (espcialy yg luka 2)                            
6. sebab jaga haty i selama ni... itu pling pntg...

pada i , u baik , kelakar , garang , caring n seorang kawan yg baik..
n halalkan apa2 yg u blanja i . i akan pulangkan secepat mngkin barang u..
i x layaak simpan.. ap lagi nak cakap ea , , mybe itu je kot...
so harap u happy lagi lebiih selepas ni k.. n jgn pkir perasaan orang lain sgt..
diri 2 lagi  pntg...
insya allah kita akn berkawan semula satu hary nnt..
n selalunyer lagu boleh menggambarkan sesuatu kan3.....
hah.. 
21.

No comments:

Post a Comment