MusicCorner

Thursday 4 August 2011

TANPA

urmm.. ni hary yg keempat puasa.. alhamdulillah masih lagi x pnteng..
harap3 utk hary3 yg seterusnyer pun samalah kan.. ..


susah kan hdup ni bila hlang kawan ? n tambah3 bila kita sayang kawan kita 2 sgt...
tp aku pernah la hlanng kawan...
ada  yg sebab keluarga , sebab pindah , sebab allah menyayangi nyer lebih n sebab2 lain..
kali ni aku hlang seorang kawan sebab salah aku... bodooh kan aku ni . ada kawan tp x rety nak jaga..
dah la  baik... n mcm3 lagi lah yg baik... :)


td jumpa dia kejap nak trangkan everything depan dia...
kira aku cakap la mcm3 then ttbe dia mngis depan aku ...
kali pertama a girl nges depan aku . eeeee..
even aku pun nges (hampir3) kbye!!!

bodohla kau ajim.. asal wat dia nges ?? erghh..
kau tahu kan mata dia bengkak sebab ko ??
dia nges sbb ko lukakan haty dia...
dia nges sebab ko kawan baik dia..
asl ko ni ajim ?? esok aku nak jumpa dia ..
bg eyemore...
do nice to her ok... 

i  xkan remove u sbb u la penyejuk haty i..
walaupun kita x berjumpa , tp i pandang u dary jauh... hnya itu yg i mampu..
inngt pesannn i td...
kita kawan kan... :)
cuma keadaan je sedikit guruh.. disebabkan i..

No comments:

Post a Comment