MusicCorner

Saturday 6 August 2011

senyum... :)

haha.. dah dekat smngu post aku sedih n nges...
tp tetiiba hary ni taku happy.. sebab ada orang call... ewahh... aku terkejut tgk kat phne aku kluar nama S.
korang tahu ke ?? xtawu kan.. kbye!!!!haha
so lama jgk la ak sembang dgn dia..
tp aku xtahu kenapa aku gembiira bila sembang dgn dia.. yes , aku admit aku penah suka dia..
tp siapalah aku ni kan...haha. so kita orang sembang mcm2 , stdy cmne , diri cmmne . aku sembang melayu la kan... dia pun terpaksa sembang melayu..hahaa..kalau x sembang inggeris je..tp aku ok.
so dia ajak aku pg umah dia  nnt utk raya... tp segan la weyy.. aku dah la  x kenal dia sgttttttttttttttt.
lpas 2 aku sebut nama ali n dia mcm XTNTU ARAH.. o i wonder y ?? haish....
skunk ni aku owe dia a dinner.hahahah
mcd sudah la beb...... ok gtg.. .. call lain plak...

No comments:

Post a Comment