MusicCorner

Thursday 28 July 2011

KEMBALI

secara tiba2 , ko muncul kembali. setelah aku ingt segalanya sudah ku tinggalkan jauh dari aku... tetapi engkau telah memulangkann kepdaku semula . selama ni aku cuba melawan perasaan ku yg aku x ingin  lagi berada dalam jiwaku , tetapi aku lupa yg perasaa syang aku pada mu telah aku simpan dalam haty n dikunci . dan kunci itu plak aku telah campakkan jauh agar tiada siapa yg bley mngambil engkau dariku.. tp seorang insan telah jumpa kunci tersebut dan mngambil ko pergi...

aku masih ingt lagi sewaktu kita bermimpi ingin ada anak....
and nama anak lelaki ialah Hazriq.. ttpi aku lupa hndak memberitahu yg aku pnye satu nama juga..
HANA.. nama yang diambil dary namamu dan namaku...
tp itu semua impian and harapn yg merepek , mngkin bg mu . 
tp bukan bgku


evenn nw , aku ad masalh yg sama,... i akan stop berharap n leave it to the person that more qualified....
bukan gve up, ttpi bertolak ansur.... walaupun syang awak sgt..... 

aku cuba menahan perasaan aku sekali lagi.. salam

No comments:

Post a Comment