MusicCorner

Tuesday 19 July 2011

Perubahan diriku

Assalammualaikum . hye guys... update kembali.

aku baru jerp abz midterm exam n agak susahla kan (sbb x baca) haha... so now aku dalam midterm break...
freeeeeeeeee tp utk smnggu je la.. e 2 pun x ley rhat coz ada assgment nak disiapkan lagi.. MGT n BEL.
so aku saja spent masa update blog ni kejap coz bestie aku sorang ni kan peminat setia . oh yaa, skunk ni ada beberapa perkembangn baru... ayat yang terbaru HANG PASEIPA SETAN stai kan...hahah
lpas 2 lagu yang menjadi kegilaan dia ialah CHAMPANGE SHOWER...... hahah... lets party rockin , like a g6...apa2 pun he still my bestie sampai sekarang n aku harap akan terus berkawan selamanyer.. at least dia yg pling aku percaya sgt3 dalam kelass aku sebab x kira aku susah , senang , ttp dia tlong aku...
aku pun kadang3 nak marah dia pun jdi gelakkkkkk.. nnt aku tnjuk gmba dia ok...hahaha

act aku nak story ni , mnggu baru ni aku dah berselisih faham dgn classmate aku . pncanyer bila dowang tgur aku suh aku senyap , but aku x tahu kenapa aku ase tguran 2 wat aku ase mcm malu sgt3 n rasa kecil haty . but mybe dowang btoll... aku admit yg aku mmg bsing dalam kelasss (dalam kelass bell je pun ) tp yela , walaupun kelass bel je , aku ptut paham yg most of them come to ITP is to learn n not to hear my nonsense . so from now on , i wont be the same anymre but i still be the same 2 kechick coz hes diff...he understands me
so maafkan aku tau korang.. life has to be go on.... :'(



aku ase x lama je lagi... sbb......................................... end......
Add caption




9        1/11/1/14        19/9/13/16/1/14
19/5/12/1/7/9        9               8/9/4/21/16


                     9  12 15 22 5 21      

1 comment: